uzo Napisano Wrzesień 30, 2024 Share Napisano Wrzesień 30, 2024 Poradnik przedstawia tylko wskazówki dotyczące bonusów dla ekwipunku PvM / exp. W kwestii PvM ciężko o "perfekcyjne" bonusy, ponieważ wiele zależy od tego na jakim etapie gry jesteśmy, co konkretnie mamy zamiar robić oraz jakie losowe sytuacje nas spotkają. Hełm : 1. Szansa na uniknięcie Strzał 2. Szybkość Ataku *(Nie dotyczy wojownika z dobrze rozwiniętą umiejętnością Berserek) 3. Szansa na Otrucie 4. Silny przeciwko Orkom/Mistykom/Diabłom/Zwierzętom/Nieumarłym 5. *W tym przedmiocie nie ma uniwersalnego 5 bonusu. Jednak jeśli wybieramy się do Groty Wygnańców V2 należy koniecznie wybrać bonus Odporność na Błyskawice, ponieważ działa on na tamtejsze potwory. Naszyjnik uniwersalny: 1. Max PŻ 2. Odporność na Strzały 3. Szansa na krytyczne uderzenie 4. *Szansa na przeszywające uderzenie (Nie w przypadku używania Naszyjnika Z Nieb. Łez., ponieważ ma on ten bonus wbudowany i nie da się go wylosować. W takim przypadku warto wybrać bonus Odporność na Miecze lub Dwuręczne, aby być wytrzymalszym w sytuacji, gdy trzeba rywalizować z innym graczem o bossa/metka. Inną alternatywą jest bonus Szansa na podwójną ilość Yang, aczkolwiek zysk z większego dropu Yang kosztem przegranej rywalizacji o bossa/metina jest nieopłacalna i bardziej preferuje się posiadanie poprzednio wspomnianych odporności. 5. *Szansa na omdlenie (Przydatne tylko dla postaci, które mają problem z utrzymaniem wielu potworów.) Naszyjnik nastawiony na exp 1. Max PŻ 2. Szansa na Bonus DOŚ 3. *Odporność na Strzały (Tylko jeśli w miejscu gdzie expimy występują potwory łucznicy) 4. Szansa na krytyczne uderzenie 5. *Szansa na omdlenie (Przydatne tylko dla postaci, które mają problem z utrzymaniem wielu potworów.) 6. Szansa na przeszywające uderzenie (nie w przypadku Naszyjnika Z Nieb. Łez., ponieważ ma on ten bonus wbudowany i nie da się go wylosować) 7. *Szansa na Podwójną ilości Yang (Jeśli podczas expienia chcemy dodatkowo zbierać więcej Yang) Bransoleta: 1. Max PŻ 2. % obrażeń będzie dodanych do PŻ 3. Szansa na przeszywające Uderzenie 4. Silny przeciwko Orkom/Mistykom/Diabłom/Zwierzętom/Nieumarłym 5. *Szansa na podwójną ilość przedmiotów (Jeśli chcemy podkręcić trochę prawdopodobieństwo na drop) 6. Jeśli jednocześnie wylosujemy bonus Max PŻ 1500-2000, 10-20% Silny przeciwko Diabłom i 15% Odporność na Błyskawicę oraz % obrażeń będzie dodanych do PŻ, wówczas warto zostawić takie bonusy, ponieważ jest to bardzo dobra bransoleta pod Grotę Wygnańców V2 i jeśli tobie jest nie potrzebna to z pewnością ktoś ją odkupi za wartość sporo przekraczającą wartość czystej bransolety. Buty: 1. Max PŻ 2. Odporność na Strzały 3. Szansa na uniknięcie Strzały 4. Szansa na cios krytyczny 5. *Szybkość ataku *(Nie dotyczy wojownika z dobrze rozwiniętą umiejętnością Berserek) 6. *Szansa na omdlenie (Przydatne tylko dla postaci, które mają problem z utrzymaniem wielu potworów.) 7. *Szansa na Bonus DOŚ (tylko jeśli zamierzamy expić) 8. *Odporność na Miecze/Dwuręczne (W przypadku jeśli często spotyka się sytuacje, gdy trzeba rywalizować z innym graczem o bossa/metka. Zbroja: 1. Max PŻ 2. % obrażeń będzie dodane do PŻ 3. Wartość ataku 4. Odporność na Strzały 5. Szansa na odbicie ciosu 6. *Odporność na Miecze/Dwuręczne (W przypadku jeśli często spotyka się sytuacje, gdy trzeba rywalizować z innym graczem o bossa/metka. Tarcza dla Wojowników i Ninja: 1. Siła 2. Zręczność 3. Odporność na Omdlenia 4. Szansa na blok Ciosów 5. Silny przeciwko Orkom/Mistykom/Diabłom/Zwierzętom/Nieumarłym Tarcza dla Sur i Szamanów: 1. Zręczność 2. Inteligencja 3. Odporność na Omdlenia 4. Szansa na blok Ciosów 5. Silny przeciwko Orkom/Mistykom/Diabłom/Zwierzętom/Nieumarłym Broń dla Wojowników i Ninja: 1. Siła 2. Zręczność 3. Szansa na cios krytyczny 4. Szansa na cios przeszywający 5. Silny przeciwko Orkom/Mistykom/Diabłom/Zwierzętom/Nieumarłym Broń dla Sur i Szamanów: 1. Inteligencja 2. Zręczność 3. Szansa na cios krytyczny 4. Szansa na cios przeszywający 5. Silny przeciwko Orkom/Mistykom/Diabłom/Zwierzętom/Nieumarłym Który rodzaj broni dla kogo lepszy? Wojownik Ciało - Bijąc bez konia lepsza broń jednoręczna, bijąc z konia lepsza broń dwuręczna - W przemianie polimorfii: broń która ma więcej wartości ataku Wojownik Umysł - Bijąc bez konia lepsza broń jednoręczna, bijąc z konia lepsza broń dwuręczna - W przemianie polimorfii: broń która ma więcej wartości ataku Ninja Otrze - Bijąc bez konia lepsze sztylety, bijąc z konia lepsza broń jednoręczna - W przemianie polimorfii: broń która ma więcej wartości ataku (najczęściej łuk) Ninja Łucznik - Bijąc bez konia lepsze sztylety, bijąc z konia lepsza broń jednoręczna - W przemianie polimorfii: broń która ma więcej wartości ataku (najczęściej łuk) Sura Broń - Broń jednoręczna Sura Czarna Magia - Broń jednoręczna Szaman Smok - Dzwon Szaman Leczeni - Dzwon Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Dołącz do rozmowy
Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.