Skocz do zawartości
START SERWERA - 18.10.2024, GODZ. 18:00

EQ PvM / Exp - najlepsze możliwe bonusy


uzo

Polecane posty

metin2eqpvmexp.png
Poradnik przedstawia tylko wskazówki dotyczące bonusów dla ekwipunku PvM / exp.
W kwestii PvM ciężko o "perfekcyjne" bonusy, ponieważ wiele zależy od tego na jakim etapie gry jesteśmy, co konkretnie mamy zamiar robić oraz jakie losowe sytuacje nas spotkają.

_rozdzielka.png

Hełm :
1. Szansa na uniknięcie Strzał
2. Szybkość Ataku
*(Nie dotyczy wojownika z dobrze rozwiniętą umiejętnością Berserek)
3. Szansa na Otrucie
4. Silny przeciwko Orkom/Mistykom/Diabłom/Zwierzętom/Nieumarłym
5. *W tym przedmiocie nie ma uniwersalnego 5 bonusu. Jednak jeśli wybieramy się do Groty Wygnańców V2 należy koniecznie wybrać bonus Odporność na Błyskawice, ponieważ działa on na tamtejsze potwory.

_rozdzielka.png

Naszyjnik uniwersalny:
1. Max PŻ
2. Odporność na Strzały
3. Szansa na krytyczne uderzenie
4. *Szansa na przeszywające uderzenie
(Nie w przypadku używania Naszyjnika Z Nieb. Łez., ponieważ ma on ten bonus wbudowany i nie da się go wylosować. W takim przypadku warto wybrać bonus Odporność na Miecze lub Dwuręczne, aby być wytrzymalszym w sytuacji, gdy trzeba rywalizować z innym graczem o bossa/metka. Inną alternatywą jest bonus Szansa na podwójną ilość Yang, aczkolwiek zysk z większego dropu Yang kosztem przegranej rywalizacji o bossa/metina jest nieopłacalna i bardziej preferuje się posiadanie poprzednio wspomnianych odporności.
5. *Szansa na omdlenie
(Przydatne tylko dla postaci, które mają problem z utrzymaniem wielu potworów.)
Naszyjnik nastawiony na exp
1. Max PŻ
2. Szansa na Bonus DOŚ
3. *Odporność na Strzały
(Tylko jeśli w miejscu gdzie expimy występują potwory łucznicy)
4. Szansa na krytyczne uderzenie
5. *Szansa na omdlenie
(Przydatne tylko dla postaci, które mają problem z utrzymaniem wielu potworów.)
6. Szansa na przeszywające uderzenie
(nie w przypadku Naszyjnika Z Nieb. Łez., ponieważ ma on ten bonus wbudowany i nie da się go wylosować)
7. *Szansa na Podwójną ilości Yang
(Jeśli podczas expienia chcemy dodatkowo zbierać więcej Yang)

_rozdzielka.png

Bransoleta:
1. Max PŻ
2. % obrażeń będzie dodanych do PŻ
3. Szansa na przeszywające Uderzenie
4. Silny przeciwko Orkom/Mistykom/Diabłom/Zwierzętom/Nieumarłym
5. *Szansa na podwójną ilość przedmiotów
(Jeśli chcemy podkręcić trochę prawdopodobieństwo na drop)
6. Jeśli jednocześnie wylosujemy bonus Max PŻ 1500-2000, 10-20% Silny przeciwko Diabłom i 15% Odporność na Błyskawicę oraz % obrażeń będzie dodanych do PŻ, wówczas warto zostawić takie bonusy, ponieważ jest to bardzo dobra bransoleta pod Grotę Wygnańców V2 i jeśli tobie jest nie potrzebna to z pewnością ktoś ją odkupi za wartość sporo przekraczającą wartość czystej bransolety.

_rozdzielka.png

Buty:
1. Max PŻ
2. Odporność na Strzały
3. Szansa na uniknięcie Strzały
4. Szansa na cios krytyczny
5. *Szybkość ataku
*(Nie dotyczy wojownika z dobrze rozwiniętą umiejętnością Berserek)
6. *Szansa na omdlenie
(Przydatne tylko dla postaci, które mają problem z utrzymaniem wielu potworów.)
7. *Szansa na Bonus DOŚ
(tylko jeśli zamierzamy expić)
8. *Odporność na Miecze/Dwuręczne
(W przypadku jeśli często spotyka się sytuacje, gdy trzeba rywalizować z innym graczem o bossa/metka.

_rozdzielka.png

Zbroja:
1. Max PŻ
2. % obrażeń będzie dodane do PŻ
3. Wartość ataku
4. Odporność na Strzały
5. Szansa na odbicie ciosu
6. *Odporność na Miecze/Dwuręczne
(W przypadku jeśli często spotyka się sytuacje, gdy trzeba rywalizować z innym graczem o bossa/metka.

_rozdzielka.png

Tarcza dla Wojowników i Ninja:
1. Siła
2. Zręczność
3. Odporność na Omdlenia
4. Szansa na blok Ciosów
5. Silny przeciwko Orkom/Mistykom/Diabłom/Zwierzętom/Nieumarłym

_rozdzielka.png

Tarcza dla Sur i Szamanów:
1. Zręczność
2. Inteligencja
3. Odporność na Omdlenia
4. Szansa na blok Ciosów
5. Silny przeciwko Orkom/Mistykom/Diabłom/Zwierzętom/Nieumarłym

_rozdzielka.png

Broń dla Wojowników i Ninja:
1. Siła
2. Zręczność
3. Szansa na cios krytyczny
4. Szansa na cios przeszywający
5. Silny przeciwko Orkom/Mistykom/Diabłom/Zwierzętom/Nieumarłym

_rozdzielka.png

Broń dla Sur i Szamanów:
1. Inteligencja
2. Zręczność
3. Szansa na cios krytyczny
4. Szansa na cios przeszywający
5. Silny przeciwko Orkom/Mistykom/Diabłom/Zwierzętom/Nieumarłym

_rozdzielka.png

METIN25.png

Który rodzaj broni dla kogo lepszy?

_rozdzielka.png

Wojownik Ciało
- Bijąc bez konia lepsza broń jednoręczna, bijąc z konia lepsza broń dwuręczna
- W przemianie polimorfii: broń która ma więcej wartości ataku

Wojownik Umysł
- Bijąc bez konia lepsza broń jednoręczna, bijąc z konia lepsza broń dwuręczna
- W przemianie polimorfii: broń która ma więcej wartości ataku

Ninja Otrze
- Bijąc bez konia lepsze sztylety, bijąc z konia lepsza broń jednoręczna
- W przemianie polimorfii: broń która ma więcej wartości ataku (najczęściej łuk)

Ninja Łucznik
- Bijąc bez konia lepsze sztylety, bijąc z konia lepsza broń jednoręczna
- W przemianie polimorfii: broń która ma więcej wartości ataku (najczęściej łuk)

Sura Broń
- Broń jednoręczna

Sura Czarna Magia
- Broń jednoręczna

Szaman Smok
- Dzwon

Szaman Leczeni
- Dzwon

_rozdzielka.png

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...