uzo Napisano Październik 5, 2024 Share Napisano Październik 5, 2024 Ogólna organizacja przebiegu Turnieju PvP 4vs4 §1.0 Turniej PvP 4vs4 to pojedynki czterech graczy z warunkiem występowania w konfiguracji Wojowni, Sura, Ninja, Szaman przeciwko innym graczom tej konfiguracji. W dalszej części tego Regulaminu będziemy nazywać pojęcie takiej konfiguracji określeniem "Uczestnik". §1.1 Do Turnieju może zgłosić się każdy kto spełnia warunki niniejszego regulaminu. §1.2 Zapisy i wszystkie inne informacje znajdują się w temacie ogłaszającym Turniej PvP 4vs4. §1.3 Poziomy postaci klasyfikujące się pod dany przedział do Turnieju 4vs4 wyglądają następująco: 1) 35-64 2) 65-79 3) 80-91 4) 92-99 §1.4 Walka odbywa się na mapie Arena PvP i trzeba ją wywołać przy użyciu opcji u NPC Yu-Hwan z M2. Gracze muszą to zrobić w wyznaczonym czasie podanym w prywatnej wiadomości przez członka teamu z rangą [GA], w przypadku utrudnień z którejś strony Gracz winny w tej kwestii wraz ze swoim kompanem zostają zdyskwalifikowani z całego turnieju. §1.5 System turnieju jest zależny od ilości zgłoszonych Uczestników: Przykład 1 - na dany przedział zgłosiło się więcej niż 6 Uczestników, wówczas tworzone są 3-zestawowe grupy, a jeśli liczba Uczestników jest niepodzielna na 3, to pozostali Uczestnicy są przypisywani do poprzednich grup możliwie równomiernie. Ilość grup zawsze jest parzysta. Następnie wewnątrz grupy odbywa się walka każdy z każdym i zwycięzcy grupy są zestawiani ze zwycięzcami innych grup. Przykład 2 - na dany przedział zgłosiło się mniej niż 6 osób, wówczas odbywa się walka każdego z każdym i osoba z największą ilością punktów wygrywa turniej swojego przedziału. §1.6 W jednym momencie trwa tylko jeden pojedynek, a kolejność pojedynków określa harmonogram dostępny w temacie ogłaszającym Turniej PvP 4vs4, który jest tworzony po zakończeniu zapisów. §1.7 Osoby posiadające kilka postaci kwalifikujących się do różnych przedziałów mogą brać udział w więcej niż jednym przedziale, ale nadal obowiązuje ich paragraf §3.7 mówiący o zakazie przekładania ekwipunku. §1.8 Nie można zgłaszać udziału do tego samego przedziału poziomowego z więcej niż jednej postaci. §1.9 Warunkiem odbycia się danego przedziału jest zgłoszenie się przynajmniej dwóch Uczestników. Jednakże, jeśli podczas trwania walk jeden z Uczestników będzie nieobecny to przedział się nie odbywa i pozostały Uczestnik nie otrzymuje żadnej nagrody. §1.10 Pojedynki odbywają się począwszy od najniższego przedziału, a kolejny przedział rozpocznie się po zakończeniu niższego. §1.11 Zakazuje się brania udziału w Turnieju tzw. "słupom". Jeśli administracja uzna, że dany Uczestnik wystawił do walki pustą postać, lub zupełnie nieprzygotowaną do PvP, wówczas Uczestnik zostanie zdyskwalifikowana z Turnieju, a ponadto może zostać nałożona czasowa blokada konta z powodu działania na niekorzyść serwera (tworzenie utrudnień i zamieszania). §1.12 Zakazuje się uczestnictwa w pojedynku jeżeli gildia Uczestnika prowadzi aktualnie wojnę gildii. §1.13 Walki są nagrywane i w razie wątpliwości werdyktu administracja może zrobić przerwę na czasu przeanalizowania filmu. Zasady określające wyniki i schemat przebiegu systemu pojedynków turnieju §2.1 Po upływie terminu na zapisy następuje losowanie grup i ich nazewnictwo według kolejności alfabetycznej, czyli A, B, C itd., §2.2 W grupach odbywają się walki każdego z każdym. §2.3 Uczestnicy z pierwszego miejsca w grupie awansują do fazy finałowej. §2.4 W fazie finałowej następuje zestawienie par (zawsze jest to A+B, C+D itd., czyli kolejność alfabetyczna. Ponownie jest robione nazewnictwo alfabetyczne tym razem dla par. Zwycięzca pary A+B będzie miał literę A, a zwycięzca pary C+D będzie miał literę B itd. §2.5 W zależności od ilości Uczestników powyższe procesy będą powielane aż do głównego finału i walki o trzecie miejsce. §2.6 System punktacji: Punkt 1 – punkt otrzymywany za wygranie całej walki. Punkt 0,1 – punkt otrzymywany za wygranie jednej rundy. §2.7 W sytuacji wystąpienia takiej samej ilości punktów decyduje bezpośredni wynik z pojedynku. Zasady dotyczące pojedynku §3.1 Pojedynek rozpoczyna się po ogłoszeniu przez Administratora gotowości obu stron. §3.2 Walka odbywa się na mapie Arena PvP. §3.3 Od momentu rozpoczęcia walki, Uczestnik nie może opuszczać strefy walki (wychodzić z mapy). §3.4 Nie ma możliwości przerwania rozpoczętego pojedynku i restartu z powodu "braku gotowości", "pomyłki" itp. §3.5 Nie oddajemy walk walkowerem. Uczestnik, który choć raz zdecyduje się na taki krok, zostanie zdyskwalifikowany z całego Turnieju. §3.6 Zabrania się z korzystania z kostiumów, fryzur i innych przedmiotów dostępnych tylko podczas eventów. §3.7 W trakcie trwania turnieju zabrania się pożyczania i przekładania ekwipunku. §3.8 Uczestnicy mogą używać wszystkich rzeczy typu "odpały" itp. które działają na mapie Arena PvP. §3.9 Danego rodzaju buff od umiejętności może być używany tylko przez profesje posługującą się tą umiejętnością. §3.10 Nie można stale unikać walki poprzez ucieczkę, gdy prowadzący uzna, że to celowe działanie walka jest przegrana. Mowa tu o ewidentnej ucieczce, a nie o chwilowym bieganiu w celu np. zregenerowania umiejętności. §3.11 Uczestnicy mogą być w grupie i przydzielać sobie bonusy z umiejętności "Dowodzenie". Kary §4.1 W przypadku losowego (nie celowego) złamania któregoś z punktów Regulaminu Turnieju PvP, Uczestnik dostaje ostrzeżenie od członka teamu z rangą [GM], [SGM] lub [GA], jeśli po ostrzeżeniu ponownie złamie daną zasadę to zostanie wyrzucony z całego turnieju. §4.2 W przypadku celowego łamania Regulaminu Turnieju PvP przez Gracza, jego działanie zostanie uznane jako szkodliwe dla serwera i zastrzegamy sobie prawo do możliwości nałożenia permanentnej blokady konta. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty