uzo Napisano 7 Październik Share Napisano 7 Październik Ideą projektu Metin2010 jest udoskonalenie klasycznej wersji Metin2 w prosty, nieprzekombinowany sposób. Pracując nad serwerem zwracaliśmy uwagę na wszystkie detale. Mimo wprowadzenia wielu zmian i dodatków, można odnieść wrażenie jakoby był to "oldschoolowy metin". Rozwój postaci nie należy do najłatwiejszych, ale nie jest też trudny, a wraz z przebiegiem gry towarzyszy uczucie progresu. Wprowadzone zmiany mają na celu wydłużenie i zróżnicowanie rozgrywki, oraz nadanie większego sensu wielu jej elementom. START SERWERA 18.10.2024 (PIĄTEK) GODZINA 18:00 Typ serwera: Easy-Medium Exp x4 | Drop x2 | Yang x2 Max poziom postaci: 99 Max punkty statusu: 90 Klasy postaci: 4 Królestwa: 2 Brak podwójnego expa i dropu Eliminujemy pojęcie "podwójny drop i rękawica", ponieważ w praktyce jest to 3x więcej i powoduje ogromną przepaść względem graczy bez tych "podwójnych" bonusów. W związku z tym usunęliśmy Rękawicę Złodzieja i Pierścień Doświadczenia jako item w grze, dając go "wbudowany" każdemu na stałe. Takie rozwiązanie ma również inne zalety, np. nie trzeba już ubierać "rękawicy" na chwile przed zbiciem moba. Wprowadzono wiele zmian w działaniu clienta gry, co przekłada się na: ● Szybsze ładowanie ekranów ● Brak lagów przy dużej ilości mobów/graczy ● Brak "czarnego ekranu" po dłuższej minimalizacji gry ● Mniejsze zużycie zasobów komputera i internetu ● Płynniejsza rozgrywka (np. animacje, widok DMG, czcionki) Unikalne przedmioty dla najlepszych graczy z rankingu poziomów! ● Pierwsze TOP3 postacie, które osiągną 99 poziom otrzymują peta. ● Pierwsze TOP10 postaci, które osiągną 99 poziom otrzymują kostium. ● Pierwsza TOP1 postać z poszczególnych klas, która osiągnie 99 poziom otrzymuje kostium. Kostium i pet są na stałe i posiadają takie same bonusy jak odpowiedniki tych rzeczy z itemshop. Stawiamy na przyjemną i dynamiczną rozgrywkę. Już od samego startu postać porusza się niemal z max prędkością! : Broń i Zbroja+4 dla każdej postaci wszystkie rodzaje broni Kostium Wilka (14 dni) Wartość Ataku+50 | 2750 PŻ Fryzura Wilka (14 dni) Wartość Ataku+50 | 40% Silny na Orki Pieczęć Pandy (14 dni) Wartość Ataku+50 | Obrona+25 Buty Wiatru+ (14 dni) Szybkość Ruchu+90 (item znika po kliknięciu) Mikstury Życia i Many na 25 lvl otrzymuje się autopoty ze Skrzyni Nowicjusza Skrzynia Nowicjusza możliwość otwarcia na 25, 50, 75, 99 poziom postaci Skrzynia Nowicjusza Lv. 25 Skrzynia Adepta Lv. 50 Skrzynia Ucznia Lv. 75 Skrzynia Absolwenta Lv. 99 Wybór umiejętności jest możliwy po osiągnięciu 5 poziomu postaci u Trenerów Mocy. Zbalansowaliśmy wszystkie profesje w PvP - teraz jeszcze większe znaczenie mają bonusy i sterowanie. 17 pkt. umiejętności to 100% 55x pomyślne szkolenie 10x pomyślne szkolenie Dodano 6 umiejętność dla Ninja Archer - Iskrzące Uderzenie. Zadaje obrażenia w obszarze + odrzuca przeciwników + szansa na otrucie: 40% M1 i 95% P (przy 90 Zręczności). Umiejętności supportujące zyskały tzw. toggle - pozwala to natychmiastowo włączać i wyłączać skill. Dodatkowo skille te nie gasną po teleportacji i szybkiej zmianie kanału. KU lecą ze Szkat. Ksiąg Um. , oraz mają dodany znaczek profesji, aby można było je rozróżniać. Zwój Egzorcyzmu usuwa czas oczekiwania na kolejne szkolenie Rada Pustelnika zwiększa szanse na pomyślne szkolenie o 2,5 razy Zwój Resetu Profesji(IS) pozwala zmienić profesje na każdy lv postaci Dodano nowe rangi postaci po Rycerskim, które ponadto posiadają bonusy. Nazwa Ilość punktów Bonus Rycerski 12.000 - 24.999 --- Wyga 25.000 - 69.999 PŻ +100 Silny przeciwko Potworom +1% Spec 70.000 - 109.999 PŻ +200 Silny przeciwko Potworom +3% Elita 110.000 - 149.999 PŻ +300 Silny przeciwko Potworom +5% As 150.000 - 189.999 PŻ +400 Silny przeciwko Potworom +7% Heros 190.000 - 200.000 PŻ +500 Silny przeciwko Potworom +10% Owoc Życia zwiększa punkty rangi o 2.000 Jeździectwo w większości rozwija się poprzez czytanie Medali Konnych. Tylko na 1, 11 i 21 poziom konia trzeba wykonać misje u Stajennego. Szansa na pomyślne szkolenie - 33%. Czas oczekiwania na kolejne szkolenie - 1 godz. Czas oczekiwania na odbiór nowego konia - losowo 6-12 godz. Zwój Egzorcyzmu usuwa czas oczekiwania na kolejne szkolenie Rada Pustelnika zwiększa szanse na pomyślne szkolenie o 2.5x Zwój Stajennego(IS) usuwa czas oczekiwania na odbiór konia po misji 1, 11, 21 Cukier Dla Konia zmienia nazwę i dodaje 30 Obrony i 25 Wartości Ataku (działa też na wierzchowce) Wierzchowce dostępne z itemshop. Wśród nich są do wyboru modele klasycznych koni, których powszechność dawno zanikła. CZAS: 30 dni (upływa od 1 użycia) 150 Wartość Ataku | 20% na Potwory | 4000 PŻ | 30% Doświadczenie Lecą tylko z legendarnych bossów. CZAS: 3 dni (upływa od 1 użycia) DROP: Mruk, Bagjanamu, Czerwony Smok, Ignator, Arktos 25% Silny na Potwory Dostępne tylko jako nagrody z cyklicznych eventów. CZAS: 3-7 dni (upływa od 1 użycia) DROP: Można sprawdzić w Wikipedii Bonusy można sprawdzić w Wikipedii Przedmioty podstawowego uzbrojenia można wzmocnić o 5 dodatkowych bonusów: Wzmocnienie Przedmiotu dodaje 1-4 bonus Marmur Błogosławieństwa dodaje 5 bonus Zaczarowanie Przedmiotu zmienia 1-5 bonusy Usunięto najniższe wartości, a dodano 8% i 12% do Odp. na Miecze, Wachlarze itp. Bonus Wartość Max PŻ 500 1000 1500 2000 Max PE 10 20 200 Siła 4 6 8 12 Zręczność 4 6 8 12 Inteligencja 4 6 8 12 Witalność 4 6 8 12 Regeneracja PŻ 8 12 20 30 Regeneracja PE 8 12 20 30 Silny przeciwko Ludziom 5 10 Silny przeciwko Zwierzętom 6 8 10 20 Silny przeciwko Orkom 6 8 10 20 Silny przeciwko Mistykom 6 8 10 20 Silny przeciwko Nieumarłym 6 8 10 20 Silny przeciwko Diabłom 6 8 10 20 Odporność na Miecze 6 8 10 12 15 Odporność na Dwuręke 6 8 10 12 15 Odporność na Sztylety 6 8 10 12 15 Odporność na Strzały 6 8 10 12 15 Odporność na Dzwony 6 8 10 12 15 Odporność na Wachlarze 6 8 10 12 15 Odporność na Magie 6 8 10 12 15 Odporność na Ogień/Błyski/Wiatr 4 6 10 15 Odporność na Spowolnienia 100 Odporność na Omdlenia 100 Szansa na cios Krytyczny 3 5 10 Szansa na cios Przeszywający 3 5 10 Szansa na Blok Ciosu 4 6 10 15 Szansa na Odbicie Ciosu 4 6 10 15 Szansa na Otrucie 3 5 8 Szansa na Omdlenie 3 5 8 Szansa na Spowolnienie 3 5 8 Szansa na Uniknięcie Strzały 5 10 15 Szansa na kradzież PE 3 5 10 % Obrażeń będzie dodanych do PŻ 3 5 10 % Obrażeń będzie dodanych do PE 3 5 10 Szybkość Ataku 3 5 8 Szybkość Ruchu 5 10 20 Szybkość Zaklęć 10 20 Wartość Ataku 15 20 30 50 Po przeciągnięciu "zmianki" na przedmiot otwiera się poniższe okno zmiany bonusów, dzięki czemu nie trzeba jej monotonnie przeciągać. Zaczarowanie ŚR/UM zmienia tylko wartość bonusów ŚR i UM. Ta zmianka jest trudno dostępna, bo tylko u Handlarki Różności za cenę 4,5kk i w kilku innych miejscach z małą szansą dropu, więc nie należy się obawiać powstania wielu "super broni". Biorąc pod uwagę, że średnio potrzeba kilka tysięcy zmianek, aby wylosować np. średnie 45+. Wśród zestawów broni wyróżnia się kilka ze względu na ich dodatkowy wbudowany bonus. DROP: Besty, Ezoty-Arahan(tylko rib) Średnie Obrażenia | Obrażenia Umiejętności Zwiększono wartość ataku w Miecz Żalu i Lwi Miecz - teraz są użyteczne. DROP: Szkata Umarłego Rozpruwacza Średnie Obrażenia | Obrażenia Umiejętności Zwiększono wartości ataku do wartości z przerabianych broni 65 poziom (poza dwuręką). DROP: Szkata Umarłego Rozpruwacza Max PŻ | Silny na Ludzi | Kradzież PE | Silny na Potwory | Bonus EXP | Szybkość Zaklęć Przerabiane bronie można zdobyć ze szkat bossów na 72-75 lvl, szkat Charon/Tartar i Metin Jeon-Un. Wśród zestawów zbroi wyróżnia się tzw. "stalki", które można przerabiać na epickie zbroje. Podane wartości bonusów występują przy maksymalnym stopniu ulepszenia. Stalki są do zdobycia ze Szkaty U. Rozpruwacza i mobów Red Las (od 86 lv). Do ulepszenia pasów na +9 wymagane są niemal wszystkie ulepszacze dostępne w grze. Podane wartości bonusów występują przy maksymalnym stopniu ulepszenia. SPOSÓB ZDOBYCIA: Wytwarzanie w oknie Kowala Pas Rozkwitu+9 Silny przeciwko Potworom 5% Szansa na podwójną ilość Yang 60% Szansa na podwójną ilość Przedmiotów 40% Pas Zdrowia+9 Max PŻ 1500 Silny przeciwko Potworom 10% Pas Życia+9 Max PŻ 3000 Pas Łowcy+9 Silny przeciwko Potworom 15% Diament dodaje miejsce na przetop (max 3) Kamień Czerw. Płomienia przetop zwiększający podstawowe bonusy Pasy można wzmocnić o 3 dodatkowe bonusy: Wzmocnienie Pasa dodanie 1-3 bonus Zaczarowanie Pasa zmiana 1-3 bonus SPOSÓB ZDOBYCIA: ● wytwarzanie u Kowala (dużo ulepek) ● zakup u Handlarki (bardzo dużo yang) ● drop z bossów (szansa od 0,5 do 2 %) Bonus Wartość Siła 1 3 5 Zręczność 1 3 5 Inteligencja 1 3 5 Witalność 1 3 5 Wartość Ataku 10 15 20 Silny na Potwory 1 2 3 Średnie Obrażenia 1 2 3 Obrażenia Umiejętności 1 2 3 Szansa na Kryta 2 4 6 Szansa na Szycie 2 4 6 Szansa na Omdlenie 2 4 6 Szansa na Spowolnienie 2 4 6 Szansa na Trucie 2 4 6 Szansa na Blok Ciosu 2 4 6 Szansa na Odbicie Ciosu 2 4 6 Szybkość Zaklęć 6 8 15 Szybkość Ataku 6 8 15 Szybkość Ruchu 6 8 15 Max PŻ 150 300 600 Max PE 150 300 600 Niestandardowe akcesoria biżuterii. Podane wartości bonusów występują przy maksymalnym stopniu ulepszenia. Od poziomu: 80 Odporność na Obrażenia Umiejętności+15% SPOSÓB ZDOBYCIA: Szkata Azraela Na poziom: 35-69 Silny przeciwko Potworom+10% Silny przeciwko Ludziom+20% Odporność na Ludzi+10% SPOSÓB ZDOBYCIA: Wytwarzanie u Kowala Od poziomu: 35 Silny przeciwko Potworom+10% Odporność na Potwory+5% SPOSÓB ZDOBYCIA: Wytwarzanie u Kowala Szansa na Blok Ciosu+10% SPOSÓB ZDOBYCIA: Szkata Azraela Szansa na Blok Ciosu+10% Silny przeciwko Ludziom+5% SPOSÓB ZDOBYCIA: Wytwarzanie z hełmów 60 lvl Końcowa biżuteria, która nie posiada stopnia ulepszenia +0, 1, 2 itd. Na wytworzenie jest mały % szans, a wymagane sporo ulepszaczy. Wszystkie te przedmioty są do ubioru na 50 poziom postaci. PŻ 2000 Siła 12 Inteligencja 14 Szybkość ataku 10% Szansa na kryt 20% PŻ 600 Szybkość Zaklęć 24% Szansa na szycie 30% PŻ 1000 Szybkość ruchu 25% Szansa na blok ciosów 10% PŻ 1000 Obrona 89 Szansa na blok ciosu 10% Silny na Ludzi 10% PŻ 3000 Silny na Potwory 20% Silny na Ludzi 5% Obrona 153 Odporność na ludzi 20% Szybkość Zaklęć 10% Minerał Smoka - przetop do osadzenia w Biżuterii Smoka, wytwarza się u Kowala z pięciu standardowych przetopów. Taki mechanizm przełoży się na lepsze funkcjonowanie zarobku z górnictwa. Bossy respią się co 40 minut. Mini-bossy respią się co 12 i 20 minut. Metiny respią się co 9 minut. Wizualnie wszystkie oryginalne mapy zostały poprawione - osadzono wiszące obiekty itp. (ponad 400 miejsc popraw). Poniżej w spoilerze kilka przykładów: Spoiler NAJLEPSZY DROP METINY: NAJLEPSZY DROP MINI-BOSSY: NAJLEPSZY DROP METINY: NAJLEPSZY DROP BOSSY: NAJLEPSZY DROP METINY: NAJLEPSZY DROP BOSSY: NAJLEPSZY DROP METINY: NAJLEPSZY DROP BOSSY: NAJLEPSZY DROP BOSSY/MOBY: NAJLEPSZY DROP BOSSY: NAJLEPSZY DROP BOSSY: NAJLEPSZY DROP MOBY NAJLEPSZY DROP METINY: NAJLEPSZY DROP BOSSY: NAJLEPSZY DROP METINY: NAJLEPSZY DROP BOSSY: NAJLEPSZY DROP METINY: NAJLEPSZY DROP METINY: NAJLEPSZY DROP BOSSY: NAJLEPSZY DROP METINY: * MAPA ZOSTANIE UDOSTĘPNIONA 7 DNI PO STARCIE * NAJLEPSZY DROP BOSSY: * MAPA ZOSTANIE UDOSTĘPNIONA 7 DNI PO STARCIE * NAJLEPSZY DROP BOSSY: Szybka podróż pod każdy dungeon znajduje się u Teleportera - koszt to 55k yang. Jeśli podczas wyprawy lognie postać - są 2 minuty na powrót (trzeba się zalogować na ten sam CH). Grupa jest wymagana tylko na DT v2, a na resztę dungeonów można wchodzić samemu. Ponowne wejście na dungeon jest ograniczone limitem czasowym - 1 godz. Spirala Czasu usuwa limit czasowy na ponowne wejście na dungeon. WYMAGANIA: Lv. 35-55, Przepustka x1 EFEKTYWNY BONUS: Silny przeciwko Orkom NAJLEPSZY DROP: WYMAGANIA: Lv. 40+ (75+ od 6. piętra) EFEKTYWNY BONUS: Silny przeciwko Nieumarłym NAJLEPSZY DROP: WYMAGANIA: Lv. 55-85, Przepustka x4 EFEKTYWNY BONUS: Silny przeciwko Nieumarłym NAJLEPSZY DROP: WYMAGANIA: Lv. 75+, Zasuszona Głowa x2 EFEKTYWNY BONUS: Silny przeciwko Nieumarłym NAJLEPSZY DROP: * MAPA ZOSTANIE UDOSTĘPNIONA 7 DNI PO STARCIE * WYMAGANIA: Lv. 75+, Kręty Klucz x2 (osoba otwierająca), reszta 1x EFEKTYWNY BONUS: Odporność na Błyskawice NAJLEPSZY DROP: WYMAGANIA: Lv. 85+, Grupa 4+, Zasuszona Głowa x2 (lider), reszta 1x EFEKTYWNY BONUS: Silny przeciwko Nieumarłym NAJLEPSZY DROP: Istnieje dziewięć bossów specjalnych na różnych przedziałach poziomu. WYSTĘPOWANIE: Drugie Miasta CZAS RESPU 2 godziny NAJLEPSZY DROP: WYSTĘPOWANIE: Instancja w Świątyni Hwang (dostępna na 35-64 poziom) STAŁE GODZ. RESPU TYLKO NA CH1 09:00 i 21:00 NAJLEPSZY DROP: WYSTĘPOWANIE: Instancja na Pustyni (dostępna na 35-64 poziom) STAŁE GODZ. RESPU TYLKO NA CH1 09:00 i 21:00 NAJLEPSZY DROP: WYSTĘPOWANIE: Instancja w Loch Pająków V1 (dostępna na 55-85 poziom) STAŁE GODZ. RESPU TYLKO NA CH1 09:00 i 21:00 NAJLEPSZY DROP: WYSTĘPOWANIE: Instancja w Red Lesie (dostępna na 55-85 poziom) STAŁE GODZ. RESPU TYLKO NA CH1 09:00 i 21:00 NAJLEPSZY DROP: WYSTĘPOWANIE: Czerwony Las STAŁE GODZ. RESPU TYLKO NA CH1 15:00 i 21:00 NAJLEPSZY DROP: WYSTĘPOWANIE: Pustynia STAŁE GODZ. RESPU TYLKO NA CH1 20:00 NAJLEPSZY DROP: WYSTĘPOWANIE: Instancja w Górach Sochan (dostępna na 75-99 poziom) STAŁE GODZ. RESPU TYLKO NA CH1 09:00 i 21:00 NAJLEPSZY DROP: WYSTĘPOWANIE: Instancja na Ognistej Ziemi (dostępna na 75-99 poziom) STAŁE GODZ. RESPU TYLKO NA CH1 09:00 i 21:00 NAJLEPSZY DROP: Kilka kultowych misji takich jak Obiad, Złoty Topór, Oszczepy. Opłacalne nagrody dopasowane pod etap gry, na którym występuje zadanie. Ponad 70 zadań typu "polowanie" i możliwość ich wykonania nieograniczoną ilość razy. Księgi do zdobycia ze wszystkich potworów. W nagrodach można wylosować EXP w formie % (przydatne na wysoki lv postaci). NAGRODY ŁATWA: NAGRODY NORMALNA: NAGRODY TRUDNA: NAGRODY EKSPERT: Klucze i Szkaty do zdobycia z bossów na podstawowych mapach i metinów do 65 lv ZAWARTOŚĆ: ZAWARTOŚĆ: Misje polegające na oddawaniu przedmiotów do Biologa. Nagrody w formie stałego bonusu dla postaci i Ebonitowych Szkatułek. Przedmiot Nagroda Poziom Ilość Czas Ząb Orka Szybkość Ruchu +10% 30 10 2h Księga Klątw Szybkość Ataku +5% 40 15 2h Pamiątka Demona Obrona +60 50 15 3h Matowy Lód Wartość Ataku +50 60 20 3h Konar Zelkova Odporność na Potwory +10% 70 25 4h Certyfikat Tugyisa Atak Fizyczny +10% 80 30 4h Czerwony Konar Odporność na Ludzi +10% 85 40 5h Notatka Przywódcy Silny przeciwko Ludziom +8% 90 50 6h Eliksir Biologa Zwiększa szanse na przyjęcie przedmiotu i usuwa limit czasowy Misje polegające na oddawaniu przedmiotów do Seona. Nagrody w formie stałego bonusu dla postaci. Przedmiot Nagroda Poziom Ilość Czas Klejnot Zawiści Do wyboru: Wartość Ataku +50 Obrona +120 Punkty Życia +1000 92 10 12h Klejnot Mądrości Do wyboru: Wartość Ataku +60 Obrona +140 Punkty Życia +1100 94 20 12h Eliksir Seona Zwiększa szanse na przyjęcie przedmiotu i usuwa limit czasowy Zwój Seona Resetuje misje i pozwala na ponowne wykonanie Misje polegające na oddawaniu przedmiotów do Biologa. Aby zdobyć KD Kolekcjonerskie zdatne do oddania trzeba je wytworzyć u Yonah. Przykład wytwarzania (szansa 30%): Pakiet KD Sury +0,1,2,3,4Kolekcja KD Sury Przedmiot Nagroda Poziom Ilość Czas Kolekcja KD Wojownika Silny przeciwko Wojownikom +2% 35 15 4h Kolekcja KD Ninja Silny przeciwko Ninja +2% 35 15 4h Kolekcja KD Sury Silny przeciwko Surom +2% 35 15 4h Kolekcja KD Szamana Silny przeciwko Szamanom +2% 35 15 4h Kolekcja KD Potwora Silny przeciwko Potworom +2% 35 15 4h Kolekcja KD Magii Odporność na Obrażenia Um.+1% 35 15 4h Kolekcja KD Obrony Odporność na Potwory +5% 35 15 4h Kolekcja KD Witalności PŻ +300 35 15 4h Kolekcja KD Powtórki Szybkość Zaklęć +7% 35 15 4h Kolekcja KD Śmierci Szansa na cios Krytyczny +5% 35 15 4h Kolekcja KD Penetracji Szansa na cios Przeszywający +5% 35 15 4h Kolekcja KD Uchylenia Blok ciosu +1% 35 15 4h Kolekcja KD Uniku Szansa na uniknięcie Strzały +2% 35 15 4h Eliksir Biologa Zwiększa szanse na przyjęcie przedmiotu i usuwa limit czasowy Itemy widoczne w oknie kraftingu są powiązane z "pożeraniem" niemal wszystkich ulepszaczy. Możliwość wymiany kamieni dusz +0,1,2,3,4 na peleryny w ilości 1,2,3,4,5. Możliwość wymiany dodań bonu na zmianki i odwrotnie w proporcji 2 za 1. Możliwość wymiany 8x Szkat z Ks. Um. na losową nagrodę. Największa szansa jest na Sakiewke Pieniędzy, w której znajduje się od 400k do 5kk Yang. NAGRODY: Koło Losu i wejścia na niektóre mapy eventowe. Przedmioty na tarczy Koła Losu są często zmieniane - dopasowywane pod zapotrzebowanie rynku. Nie ma systemu wytwarzania soków, wód i ros u NPC. Dostępne są tylko rosy, które dropią w grze i można je używać już o 1 poziomu postaci. Czas i wartość bonusów zostały zredukowane do jednej maksymalnej wersji. Przepustką do gry jest Żeton - można go zdobyć w grze z niektórych bossów lub z itemshop. Gra polega na zdobywaniu punktów, które są przyznawane za zniszczenie prawidłowych beczek. Każdy użyty żeton to wpływ 10SM do puli nagród, następnie pula jest dzielona między TOP10 graczy. Ranking gry znajduje się na stronie metin2010.pl Nagrody są rozdawane automatycznie co niedziele o godz. 23:59 Łowienie jest możliwe od 30 poziomu postaci., a Wędkę kupuje się u NPC - Rybak. Nie ma możliwości ulepszania Wędki, oraz nie ma ona żadnego stopnia ulepszenia "+1, 2, 3". Jest to w praktyce Wędka o maksymalnym stopniu ulepszenia, dostępna na czas 30 minut, po tym czasie należy kupić nową Wędkę. "Żywe ryby" można sprzedać u NPC za dość ciekawą cenę, na którą wpływ ma gatunek ryby. Kopanie rud jest możliwe od 30 poziomu postaci, a Kilof kupuje się u NPC - Deokbae. Nie ma możliwości ulepszania Kilofa, oraz nie ma on żadnego stopnia ulepszenia "+1, 2, 3". Jest to w praktyce Kilof o najniższym stopniu ulepszenia, dostępny na czas 30 minut, po tym czasie należy kupić nowy Kilof. Żyły rud są dostępne tylko na specjalnej mapie "Kopalnia", na którą można wejść z okna teleportacji pod TAB. Tworzenie gildii jest możliwe od 40 poziomu postaci u Strażnika Wsi. Lider gildii może wypłacić 50% zarobku gildyjnych NPC z budżetu gildii. Jeśli lider gildii posiadający ziemie jest nieaktywny przez 30 dni, to staje się ona automatycznie wolna. Cena zakupu ziemi jest taka sama - 650 kk w M1 i 200 kk w M3. Jako jedyny serwer mamy system edycji terenu gildii w czasie rzeczywistym - można przesuwać i usuwać postawione już obiekty. Edycja kosztuje 15 kk, a usunięcie nic nie kosztuje. Do zawarcia ślubu wymagany jest 25+ poziom postaci, Pierścionki Zaręczynowe i odpowiedni ubiór. Pierścionek Zaręczynowy można zdobyć z misji u Starszej Pani na 25 poziom postaci lub kupić u Domokrążcy za 7kk. Pierścień Lokalizacji Przedmiot pozwala zapisać lokalizacje na mapie - dostępny z itemshop i Handlarki Różności. Przejrzyste ikony aktywnych odpałów postaci. W opcjach gry można zablokować podnoszenie danego typu przedmiotów. Możliwość podglądu zawartości dropu z danego potwora. System sklepów offline oraz możliwość edycji i wyszukiwania przedmiotów (pod F5). Menu sklepu otwiera się przy użyciu guzika w oknie ekwipunku. Obrazy przedstawiają pety "powszechne". Ponadto będą jeszcze pety okolicznościowe (święta itp.). Dostępne z itemshop, i czasami są też rozdawane na eventach. CZAS: 30 dni (upływa od 1 użycia) 10% na Potwory Do zdobycia na cyklicznych eventach. CZAS: 7 dni (upływa od 1 użycia) 10% Potwory | 10% Potwory & 5% Ludzi | 15% Potwory | 10% Potwory & 1000 PŻ Obrazy przedstawiają kostiumy "powszechne". Ponadto będą jeszcze kostiumy okolicznościowe (święta itp.). Dostępne z itemshop CZAS: 30 dni (upływa od 1 użycia) 10% na Potwory | 10% na Ludzi Nie są to wszystkie kostiumy eventowe. Do zdobycia na cyklicznych eventach. CZAS: 7-30 dni (upływa od 1 użycia) 15% na Potwory | 15% na Ludzi | 1000 PŻ Dostępne są nakładki na broń, aby każdy mógł spersonalizować swoją postać i wyróżniać się na tle innych. Staramy się wprowadzać nakładki, które pasują do połączeń z kostiumami. Grafika przedstawia tylko kilka podstawowych eventów - występujące regularnie. Dodatkowo można się spodziewać eventów okolicznościowych i tematycznych. Tryb zwiększonego pola widzenia (można go włączyć w opcjach gry). Usunięto różnice 15 poziomów postaci względem moba, aby mieć 100% bazowego dropu. Zablokowano wszystkie znane cheaty, które powodują mnożenie hitów, bicie sfery itp. Dodano wykrywacz wallhack, czyli gdy ktoś wyjdzie poza dostępną strefę to od razu się o tym dowiemy. Dodano specjalne bany dla cziterów, jeśli dostaną bana nie wejdą już na serwer nawet po utworzeniu nowego konta. Teleportacja "ślubem" jest możliwa na mapach takich jak Loch Pająków V2, Grota (warunek to: obie postacie już na tej mapie) Jak przeczytamy KU i chcemy kolejne to pojawia się informacja ile czasu zostało do ponownej możliwości czytania. Znajomość języków, wspólny czat dla wszystkich królestw i odnośnik @ przy nazwie postaci, który po kliknięciu otwiera szept. Usunięto odporności bossa Olbrzymi Zółw, teraz można go zbijać każdym typem broni. Dostępne 4 strony ekwipunku postaci i 3 strony magazynu. Po resecie profesji (zwój/Starsza Pani) można wybrać nową bez przelogowania. Odblokowywanie kolejnych misji np. u biologa bez konieczności przelogowania. Zwiększono wartość bonusu w KD Witalności na 600 PŻ i Obrony na 40 obrony. Zwiększono limit yang w oknie handlu, cen na sklepach, eq postaci na 999kkk. Zwiększono bonus u Szamana Leczenie dający wartość ataku o x4 Dodano kropki w handlu po ilościach tysiąc, dziesięć tysięcy, milion itd. Nazwy ulepszaczy w oknie ulepszania są wyświetlane na zielono lub czerwono w zależności od tego czy posiadamy taki w ekwipunku. Udostępnianie podglądu przedmiotu na czatach bez użycia Szkła Intuicji - ALT+LPM na wybrany przedmiot. Automatyczny reset mobów na spotach o godz. 01:00 (uzupełnianie grup, przywracanie na swoje miejsca). Umiejętność "duszek" u Sury BM zadaje DMG z konia/wierzchowca. Dopracowano szanse na drop z bossów względem poziomu postaci (np. bijąc rippera postacią z 75lv-99lv szanse dropu są takie same). Zwiększono wartości ataku w zestawie broni 65lv (miecz nimfy, łuk moreli itd.) są one zbliżone do przerabianego zestawu na 65lv. Atak Boga Smoków poza zwiększeniem ataku fizycznego zwiększa również atak magiczny. Wszystkie przedmioty mają możliwość łączenia i handlu (oczywiście poza bronią, zbroją itp.). Wszystkie mapy mają nowy wyświetlany napis nazwy np. Dolina Orków zamiast Dolina Saungryong. Wszystkie zbroje i bronie mają taki sam efekt świecenia na +7,8,9. Do wszystkich broni i zbroi można dodać 3x Kamień Duszy. Szybsze podnoszenie itemów z ziemi. Misje na konia można robić z grupą i bez grupy. Misja konia w przypadku niepowodzenia może zostać powtórzona bez konieczności przelogowania. Postacie z 99 poziomem nie potrzebują punktów expa aby czytać księgi itd. Automatyczny zmieniacz bonusów pod klawiszem F6. Tabela bonusów pod klawiszem F5. Statystyki zabójstw pod klawiszem F4. Zablokowano przywoływanie wierzchowców na mapach OX, Wojnie Królestw itp. Zablokowano możliwość wbicia bossa w ściane. Zablokowano możliwość wchodzenia do bezpiecznych stref (bez PvP) potworom oraz bossom. Zablokowano używanie "setek" na mapach M1 i arenach gildyjnych. Limit czasowy 3 sekundy na używanie "setek" na mapie grota V1 i V2. W opcjach gry jest możliwość wyłączenia info o podniesionych yang. Możliwość przenoszenia itemów na lini gracz-magazyn-handel poprzez PPM. Możliwość zamykania okien gry klawiszem ESC. Szybsze podnoszenie dropu klawiszem "Z". Ulepszacze zawierające w nazwie "+" mają dodany graficzny plus na ikonie dla wizualnego rozróżnienia . W przypadku braku odpowiedniej ilości yang podczas próby ulepszania u Kowala z DT, możliwość ponownego ulepszania nie przepada Na ostatnim piętrze DT jest posąg/NPC dzięki któremu można napisać ogłoszenie serwerowe. Na etapie pieczęci w DT można dropnąć 2x pieczęć otwarcia, a na etapie przed kowalem i z metkiem usunięto 50% mobów. Usunięto winde z DT, lag przy rzuceniu rozpro oraz wszystkie znane tego typu stare błędy gry. Usunięto etap "labirynt teleportów" z przebiegu dungeon Katakumby. Usunięto kolizje z tobołami od sklepów, postaciami na OX itp.. Usunięto flagi nad sklepami w obcych królestwach. Gdy się wysyła wiadomość w czasie ładowania ekranu to już nie wyrzuca z gry. Z plików gry została usunięta wszystka zbędna zawartość, aby maksymalnie zmniejszyć wagę clienta. Dodano odliczanie czasu w oknach akceptacji grupy, gildii itp. (wcześniej akceptując po x czasie nic się nie działo). Dodano w komunikacie o podniesieniu przedmiotu info o ilości jeśli jest ich więcej niż 1. Dodano optymalizację pakietów, np. gdy bije nas dużo potworów to obrażenia nie mają opóźnienia. Dodano poprawkę na skille zasięgowe, jeśli cel siedział na wierzchowcu to animacja ataku leciała w ziemię, teraz leci w postać Dodano blokade na użycie fioletowych i zielonych mikstur jeśli już są aktywne (standardowo marnowały się potki). Dodano mapę pod M w Grocie Wygnańców V1 oraz V2. Większe ceny u alchemików za wytwarzanie przetopów. Usuwanie poli po kliknięciu na ikone w lewym górnym rogu ekranu. Poprawiono wysokość wyświetlanych emocji podczas jazdy na koniu lub wierzchowcu, teraz ikonki pojawiają się nad głową postaci. Poprawiony został błąd z hitami bez dmg, gdy postać z bronią 2ręczną uderza drugą postać i stoi na końcówce zasięgu uderzenia. Poprawiono wyświetlany channel przy minimapie np. na dungach, OX jest to CH 99. Poprawiono opisy i działania w przedmiotach gdzie było to potrzebne. Poprawiono dialogi z NPC na bardziej pomocne i krótsze. Poprawiono podnoszenie dropu przez osoby z grupy. Odblokowano zbijanie negatywnej rangi w bezpiecznych strefach, lecz jest ona zbijana 3x wolniej niż poza nimi.. Naprawiono strzałki nad głowami NPC, którzy mają dla nas misję (teraz zawsze się wyświetlają, po relogach itd.). Naprawiono paski ze statystykami w oknie wyboru postaci (teraz gdy jest rozdane 90 pkt. to pasek jest pełny). Naprawiono działanie Symbol Króla Przepowiedni zwiększa prędkość zbijania negatywnej rangi x2. Naprawiono działanie Rękawica Króla Przepowiedni za każde zabójstwo potwora zwiększa zbitą negatywną rangę x2. Naprawiono działanie wszystkich bonusów np. Odporność na Ogień itp. Naprawiono działanie Rady Pustelnika na Kamienie Duchowe. Archer ma skróconą animacje Powtarzalnego Strzału i zmniejszoną różnice DMG względem dystansu. Opcja przy oknie ulepszania, aby okno się nie zamykało po ulepszeniu. Poprawione kordy respów metinów (aby nie respiły się w ścianach i obiektach) *Nie są to wszystkie modyfikacje, ponadto niektóre wolimy zachować dla siebie, ponieważ są one trudniejsze do znalezienia niż poprawy, a mają istotne znaczenie dla rozgrywki i konkurencja chętnie by je podebrała. Co ile czasu respią się metiny, bossy itd.? Wszystko jest szczegółowo rozpisane na Wikipedii. Czy można sprzedawać postacie, przedmioty i yang za realne waluty? Tak, ale nie można ogłaszać tego w grze i mediach społecznościowych serwera. Czy administracja pomaga przy handlu/wymianach? Tak, ale tylko jeśli handel nie wychodzi poza serwer Metin2010. Zachęcamy do angażowania nas w taką pomoc, ponieważ nie pomagamy w sprawach o oszustwa/kradzież dokonanych bez naszej obecności. Dlaczego po pobraniu gry jest informacja o uszkodzonym pliku lub błąd o braku pliku? Antywirus może blokować plik, ponieważ wykrywa jako nieznane źródło. Należy wyłączyć go na czas pobierania lub dodać folder z grą do wyjątków. Jeśli masz problem lub potrzebujesz pomocy to skontaktuj się z @uzo Kiedy będzie dostępny client gry i rejestracja? Client gry oraz rejestracja będą dostępne 2 dni przed startem serwera. Jeśli macie jakieś pytania to zapraszamy do pisania w komentarzach. STRONA FACEBOOK: kliknij tutaj GRUPA FACEBOOK: Kliknij tutaj DISCORD: Kliknij tutaj REJESTRACJA: Kliknij tutaj 3 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty